reklama

Poďakovanie Košičanom

Košičania a všetci v mestskej časti Košice - Juh, ktorí ste mi ako nezávislému kandidátovi z platformy nezávislých občanov 7statočných dali svoj hlas v komunálnych voľbách 27. novembra 2010 a podporili moju kandidatúru na starostu mestskej časti Košice – Juh, ĎAKUJEM.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ďakujem Vám, lebo Vás nebolo málo. Na víťazstvo to však nestačilo. 1 164 ľudí podporilo moju osobu a ideu 7statočných. Cením si Vašu podporu a Váš hlas. Priznávam, že som čakal lepší výsledok, ale vôľa ľudu je vôľa Božia.

Ďalej sa budem venovať Košiciam a Košičanom tak ako doteraz, hlavne v oblastiach ako doteraz. Na rozdiel od iných kandidátov, ktorí museli uspieť, ja som uspieť mohol. Nevyšlo to, napriek mojim čestným úmyslom a snahe, ale ešte raz všetkým, ktorí ma podporili ďakujem.

Najbližšie sa stretneme 17. decembra 2010 na Burze starožitností a kuriozít v Budimíre.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Karol Linhart

Karol Linhart

Karol Linhart

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som starožitník a prakticky celý svoj život som zasvätil práci s predmetmi, ktoré z bytu vytvárajú domov. Pred desiatimi rokmi som začal organizovať burzy starožitností, ktoré sú určite najväčšie a najznámejšie na východnom Slovensku. V predvečer 7. septembra 2010 somsa podpísaním DEKLARÁCIE pre nové KOŠICE stal zakladajúcim členom platformy nezávislých občanov 7statočných. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu